lördag 20 oktober 2012

Vill du vinna två små myror?



Bättre sent än aldrig - eller hur! Jag har haft 10 000 sidvisningar av min blogg.

Har sett att ni andra brukar ha utlottningar för att fira sådant. Det vill jag också ha. Så här kommer en.

Skriv en kommentar till det här inlägget så får du en lott. Vill du följa mig så blir jag glad, men det är inget krav. Berättar du om tävlingen för andra blir jag förtjust!

Myrorna fick jag av Odlarglädjen, som också har andra presenter till odlingsglada.



Som du ser är det små strävsamma typer, jag har ingen stor hand ...

Dragning om en vecka, nästa lördag alltså.

22 kommentarer:

  1. Ja, några såna där skulle kunna få övervintra i vårt orangeri - nu har ju de som rör på sig krupit undan och det börjar bli lite tomt! ;)

    SvaraRadera
  2. Ååå, vilka söta myror! Grattis till alla besökare. Jag vill gärna vara med i din fina utlottning.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Har redan en större modell så 2 mindre kunde också vara kul.
    Redan följare, nu är det bara att hålla tummarna.
    Karin i Marum //

    SvaraRadera
  4. Vill gärna vara med och prova chansen att vinna söta myror;)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Så söta, jag vill gärna var med, jag länkar på min blogg.
    /Anne-Lie

    SvaraRadera
  6. Grattis till 10 000 sidvisningar!
    Jag deltar gärna i ditt lotteri.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hejsan! Har ingen blogg men är imponerad av er som har. Kul att se hur andra har i sina trädgårdar som inspiration. Vill gärna vara med och tävla om myrorna. Vilka fina små husdjur, den modellen gillar man :)

    christin_hermansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Så fina de är! Sådana myror får gärna bo hos mig :)

    SvaraRadera
  9. Så söta, en sån vill jag gärna vinna :-)

    /Liv

    SvaraRadera
  10. Heisann!

    Takk skal du ha for at du titta inn hos meg. Nå er jeg tilbake i gamlelandet og prøver å henge med i å takke alle for hyggelige kommentarer.
    Så artige maur, så klart jeg vil være med i trekkingen.
    Ha en fin lørdagskveld ;:OD)

    SvaraRadera
  11. Så söta ...jag vill gärna vinna de söta myrorna
    //Ing-Marie Rosengrem

    SvaraRadera
  12. Grattis!
    En liten myra kan få bo hos mina grodor i växthuset!

    Ha en skön söndag, förhoppningsvis utan regn.
    Marie:)

    SvaraRadera
  13. Jag vill såklart vara med!! 10 000 ? Bra där! Jag har över 1000 kvar dit så du kan väl lova att gå in sisådär 100 ggr per dag hos mig så är jag snart ikapp ;)

    Kram

    SvaraRadera
  14. Grattis, grattis! Vill gärna vara med i utlottningen.
    Ha en fortsatt bra helg
    Johanna

    SvaraRadera
  15. Vad kul! Jag vill gärna vara med i utlottningen av dom fina myrorna!
    Trevlig helg! Kram Ulrika

    SvaraRadera
  16. Jag är gärna med i din utlottning, ha en skön söndag /Marika

    SvaraRadera
  17. Så söta myror dom vill man ju gärna vinna
    Hälsnningar Gull-Britt
    gullbritt_sandefors@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag har en stor myra förut, så det vore kul att vinna 2 små myrungar till den.
    EN lott till mig tack!
    Jag har också en utlottning i min blogg och du är välkommen att delta om du vill.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  19. Visserligen har jag redan miljoner med svartmyror men de här kan jag nog faktiskt inte motstå... De var ju jättesöta! Är gärna med i utlottningen.
    mvh Nilla

    SvaraRadera
  20. Jag vill vinna vackra myror/hälsn Annevi
    annevi52@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Följer gör jag redan, hoppas bara att jag hinner få vara med i din utlottning.
    Kram från mej

    SvaraRadera
  22. O jag vill vara med!!!Detta har jag ju missat puh vilken tur att jag kikade i högerspalten :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera